TOMISTHECAT.WORDPRESS.COM S-A MUTAT PE TOMISTHECAT.RO
TOMISTHECAT.WORDPRESS.COM S-A MUTAT PE TOMISTHECAT.RO

ACDC – ATAC FĂRĂ PRECEDENT AL DIAVOLULUI ASUPRA POPORULUI ROMÂN

ACDC NE ARATĂ CARE ESTE DRUMUL SPRE IAD

ROMÂNI CARE VĂ BATEŢI CU PUMNUL ÎN PIEPT CĂ SUNTEŢI „CREŞTINI DE 2000 DE ANI” !!!

În ziua de 16 mai 2010 (CHIAR ÎN SFÂNTA ZI DE DUMINICĂ – ZIUA SPECIALĂ DE ÎNCHINARE ÎNAINTEA DOMNULUI) românii se vor confrunta cu UN ATAC DEMONIC fără precedent prin organizarea unui concert rock al trupei ACDC în Piaţa Constituţiei din Capitală, UN PERICOL ENORM PENTRU SUFLETELE A ZECI DE MII DE TINERI CARE VOR FI ATRAŞI DIN TOATĂ ŢARA !!!

Vă reamintesc că ACDC înseamnă “Anti Christ – Death to Christ”
(nu cred că mai este cazul să traduc ce înseamnă acest lucru îngrozitor) !!!

ACDC ÎN DELIRUL ÎNGROZITOR AL MUZICII INFERNALE

VĂ IMPLOR SĂ ŢINEŢI POST ŞI RUGĂCIUNE ÎN ZIUA DE 16 MAI 2010 PENTRU CA ACEST CONCERT SĂ FIE ANULAT ŞI CEI 60 DE MII DE EVENTUALI PARTICIPANŢI SĂ RENUNŢE !!!

FIE CA DOMNUL SĂ OCROTEASCĂ ROMÂNIA !!!

Tragicul eveniment face parte din turneul intitulat “Black Ice World Tour 2010”.

Doamne, Sfinte Tată Ceresc, ai milă de această ţară şi nu ne părăsi !!!
Bunule Dumnezeu, îndură-te de poporul român şi trezeşte-l până nu e prea târziu ! Te rog şi pentru tinerii din fotografia de mai jos ! Scoate-i din Întuneric şi eliberează-i de sub puterea satanei ca să nu ajungă să fie pierduţi pentru veşnicie ! Salvează aceste suflete sărmane, robite şi înlănţuite…

FANII TRUPEI ACDC

UPDATE DUMINICĂ 16 MAI 2010

Citind foarte multe comentarii ale vizitatorilor blogului meu,
am considerat că este de datoria mea morală în faţa lui Dumnezeu şi a tuturor să efectuez câteva corecturi absolut necesare şi de bun simţ :

1. Semnificaţia corectă a abrevierii AC/DC provine de la ALTERNATIV CURRENT/DIRECT CURRENT conform dicţionarului enciclopedic on-line Wikipedia.

* Formula ANTI CHRIST/DEATH TO CHRIST (pe care am preluat-o acum câteva zile de pe Internet) se pare că a fost inventată de anumite persoane rău-intenţionate pentru a discredita trupa AC/DC şi a o prezenta publicului într-un mod incorect şi nedrept.

2. Am decis să elimin videoclipul cu trupa Cryptopsys pentru că am aflat că ei promovează un gen de muzică (n-are sens să vă mai spun ce fel de muzică) care nu are nicio legătură cu muzica trupei AC/DC şi AR FI FOST INCORECT să nu dezinstalez acel videoclip de pe blogul meu !

3. M-am rugat şi mă rog ca bunul Dumnezeu să dea astăzi o vreme frumoasă şi o zi binecuvântată pentru ca Bucureştiul să poată să se bucure de o seară plăcută şi de neuitat !

* „Ploaia tămăduitoare” este CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU – mesajul curat al Sfintei Evanghelii – aşa că nu este nevoie să vină uragane sau tsunami peste Piaţa Constituţiei !!!

Este nevoie ca oamenii să primească în inimile lor, Cuvântul Sfânt şi acest lucru e suficient !

Fiţi binecuvântaţi, VOI, CEI PESTE 22 MII DE VIZITATORI UNICI AI BLOGULUI MEU şi vă aştept să reveniţi pe modestul meu blog !
Fiţi prietenii lui Tomis the Cat şi rămâneţi alături de el !

URMĂREŞTE ACEST SUPERVIDEOCLIP,
FII SINCER ŞI VERIFICĂ DACĂ TE IDENTIFICI CU ACEL PASTOR !

(citeşte articolul meu pe linkul de mai jos) :

https://tomisthecat.wordpress.com/esti-gata-sa-mori-pentru-credinta-ta/

VIZIONEAZĂ ACEST VIDEOCLIP ŞI VEI VEDEA CE A FĂCUT DUMNEZEU PENTRU MINE ŞI PENTRU TINE

REGULI OBLIGATORII PENTRU POSTAREA COMENTARIILOR PE BLOGUL LUI TOMIS THE CAT :

Vă rugăm să comentaţi la obiect, referindu-vă strict la conţinutul prezentat în articol. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene sau “epitete”, atacurile de orice fel la persoana autorului articolului, afişarea de anunţuri publicitare sau linkuri prin care sunt promovate ateismul, satanismul, anticreştinismul, rasismul, fascismul, comunismul, ortodoxia, catolicismul, precum şi jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori care au scris un comentariu, se vor sancţiona drastic prin cenzurarea parţială a comentariului, ştergerea integrală a comentariului sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului celui care şi-a permis să încalce acest Regulament !

Blogul lui Tomis the Cat nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora, revenind, integral, autorului comentariului !

1.321 răspunsuri to “ACDC – ATAC FĂRĂ PRECEDENT AL DIAVOLULUI ASUPRA POPORULUI ROMÂN”

  1. Tom, imi zici şi mie cum te poţi îndrepta către Dumnezeu… Eu, de ex. uit să mă duc la Biserică duminica (de fapt, nu mă duc) sau nu am timp… Sau să postesc luni, miercuri şi joi… Dacă nu fac aceste lucruri, am şanse să ajung în Rai…. Eu nu ştiu dar am auzit că un om stă în Iad până îşi ispăşeşte pedeapsa dar nu ştiu, mă lămureşti tu, te rog, în privinţa acestui lucru? Şi ştii „Fenomene Stranii” de pe Discovery Channel, crezi că este bine să mă uit ? Are vreun efect negativ asupra oamenilor?

    • Dănuţ, mai întâi îţi spun BINE AI VENIT pe blogul meu şi îţi mulţumesc foarte mult pentru comentariul tău ! Ai pus nişte întrebări deosebit de interesante şi te asigur că-ţi voi răspunde dar acum am o problemă tehnică destul de serioasă şi nu voi avea Internet cam vreo 2-3 zile (sunt pur şi simplu blocat).

      În acest moment, mă aflu la un domn cumsecade dar nu vreau să abuzez şi să-l deranjez prea mult, doar i-am cerut permisiunea să aprob comment-urile, urmând ca în zilele următoare să şi răspund celor ca tine care dovedesc bun simţ şi respect (lucruri cam rare în ziua de azi).

      Îţi doresc o Duminică binecuvântată ! 🙂

      P.S. Mare atenţie la posturile de genul Discovery Channel care deşi sunt foarte interesante şi captivante, ascund în spatele lor o mentalitate profund ateistă !!!
      Asta apropo de întrebarea ta „poate avea un efect negativ asupra mea ?!?” (am parafrazat, nu am citat). DA ! Poate să te ducă pe nefericita cale a necredinţei, a materialismului şi a ateismului… Deci mare prudenţă şi mare grijă !!! Fii foarte atent la ce te uiţi…

  2. de fapt, AC/DC vine de la Alternating Current/Direct Current…


Trimite un comentariu dar pentru a fi aprobat, nu uita să respecţi Regulamentul acestui blog !

