TOMISTHECAT.WORDPRESS.COM S-A MUTAT PE TOMISTHECAT.RO
TOMISTHECAT.WORDPRESS.COM S-A MUTAT PE TOMISTHECAT.RO

PENIEL ORADEA 2011 – UN EXEMPLU DESPRE CEEA CE NU TREBUIE SĂ SE ÎNTÂMPLE ÎN BISERICILE NEOPROTESTANTE DIN ROMÂNIA

Astăzi am citit un articol, un semnal de alarmă lansat de domnul pastor Cristian Ionescu, un slujitor al Domnului dintr-o Biserică din Statele Unite ale Americii.

Iniţial, când am citit titlul articolului respectiv, m-am gândit că este vorba de un incident survenit pe undeva pe-acolo prin Statele Unite. Suntem obişnuiţi ca acolo în SUA să vedem tot felul de lucruri care mai de care mai trăznite şi mai contrare literei şi spiritului Sfintei Evanghelii ! Când colo, nu mi-a venit să cred că era vorba despre întâlnirea tinerilor creştini – Conferinţa PENIEL 2011 din Oradea !!! Bine că m-am ţinut de scaun că altfel cădeam pe spate !
N-am ştiut până în ziua de azi că există o variantă DANSEZ PENTRU TINE şi în Biserică !!! Chiar mă mir că nu l-au invitat acolo şi pe Ştefan Bănică… s-ar fi simţit excelent… cred că o aducea cu el şi pe Andreea Marin ! 🙂

Ce credeţi că s-a întâmplat acolo ?!? Nimic anormal, ar spune unii… doar oameni care „se închinau” lui Dumnezeu, ridicau mâinile spre Cer, se rugau, cântau… veselie şi voie bună în Domnul şi altceva nimic ! Poţi să zici ceva ? Oameni credincioşi, nu-i aşa ?!? Dacă le zici ceva, rişti să-i jigneşti, corect ?!? Aşa că eu nu am să-mi permit să zic absolut nimic despre domniile lor şi doar vă invit să vizionaţi imaginile de mai jos… Şi-L voi lăsa pe Domnul să judece şi să producă o puternică mişcare de trezire spirituală, o pocăinţă reală şi profundă în inimile acelor tineri pentru ca asemenea lucruri să nu se mai întâmple niciodată la întâlnirile de tineret din Bisericile neoprotestante din România !

Domnul să cerceteze acele suflete şi să le mustre !
Domnul să ne protejeze ca Bisericile noastre să nu se transforme în săli de dans sau în discoteci !
Dumnezeu să se îndure de creştinii din România şi să ne ajute să nu „importăm” din SUA sau din „Europa creştină” asemenea moduri de „închinare prin pantomimă şi dans” !

Păzeşte-ne, Doamne, de orice este în afara voii şi sfinţeniei Tale !
Ajută-ne, Sfinte Tată Ceresc să ascultăm şi să împlinim Cuvântul Sfânt !
Mai bine simpli şi smeriţi şi de Dumnezeu iubiţi (vorba lui Adi Gliga)

SURSA :
http://popaspentrusuflet.wordpress.com/2011/06/11/peniel-oradea-2011-un-festival-al-satanei/

AUTOR : PASTOR CRISTIAN IONESCU

REGULI OBLIGATORII PENTRU POSTAREA COMENTARIILOR PE BLOGUL LUI TOMIS THE CAT :

Vă rugăm să comentaţi la obiect, referindu-vă strict la conţinutul prezentat în articol. Orice deviere în afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene sau “epitete”, atacurile de orice fel la persoana autorului articolului, afişarea de anunţuri publicitare sau linkuri prin care sunt promovate ateismul, satanismul, anticreştinismul, rasismul, fascismul, comunismul, ortodoxia, catolicismul, precum şi jigniri, trivialităţi, injurii aduse celorlalţi cititori care au scris un comentariu, se vor sancţiona drastic prin cenzurarea parţială a comentariului, ştergerea integrală a comentariului sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului celui care şi-a permis să încalce acest Regulament !

Blogul lui Tomis the Cat nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora, revenind, integral, autorului comentariului !

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

ATENŢIE ! RECLAMA DE MAI JOS ESTE IMPUSĂ DE WORDPRESS.COM ŞI NU ARE ABSOLUT NICIO LEGĂTURĂ CU BLOGUL MEU !!!

CA SĂ SCAP DE ACESTE RECLAME NEDORITE, TREBUIE SĂ PLĂTESC DIN BUZUNARUL PROPRIU… VĂ MULŢUMESC PENTRU ÎNŢELEGERE !

FIŢI BINECUVÂNTAŢI !

20 răspunsuri to “PENIEL ORADEA 2011 – UN EXEMPLU DESPRE CEEA CE NU TREBUIE SĂ SE ÎNTÂMPLE ÎN BISERICILE NEOPROTESTANTE DIN ROMÂNIA”

  1. Mai trebuie încă un buton prin care să ne exprimăm suspiciunea faţă de facultăţile raţionale ale lui Tomis the Cat (şi ale lui Cristian Ionescu).

    • Ooooo… să trăiţi, dom’ profesor Alin Cristea !
      Ce onoare deosebită !!! Stai să mă ţin bine de scaun să nu cad sub birou ! Cred că ar trebui să-mi iau şi o centură de siguranţă…
      Cărui fapt datorez această vizită de curtoazie pe blogul meu ?!?

      Maestre, mă simt măgulit… flatat… chiar mândru… S-a produs o minune ! Aleluia ! Unul dintre dumnezeii bloggerilor s-a coborât aici pe pământ, în locurile cele mai de jos ale blogosferei evanghelice româneşti, pe blogul lui Tomis the Cat ! Măi să fie ! Prietene, te simţi bine ? Eşti ok ?!? Nu cumva ai febră ??? Cum se explică faptul că te-ai coborât la nivelul meu atât de scăzut ? Te-a lovit vreun trăznet sau vreun paratrăznet ? Te-a muşcat vreun câine ?!? Nu cumva o să te îmbolnăveşti dacă intri pe blogul meu ? Nu cumva o să iei vreun virus (la propriu) ?!? Nu cumva o să devii IRAŢIONAL ca mine şi ca pastorul Cristian Ionescu ??? Ai grijă să nu păţeşti ceva, man ! Deja încep să fiu îngrijorat… Pe bune !

      În altă ordine de idei, sunt de acord că ar mai trebui încă un buton… Ştii ce buton ar fi necesar ? Unul prin care vizitatorii blogului meu să vadă cum tu îmi respingi de luni de zile două comentarii absolut normale şi de bun simţ prin care te rugam şi eu câteva lucruri elementare… Deşi în acele două comentarii am fost foarte civilizat şi cu mult bun simţ, n-ai fost în stare să mi le aprobi nici după atâtea luni de zile. Comment-urile mele sunt still pending… Şi probabil că nici nu mi le vei aproba vreodată ! Pentru că NU EŞTI CAPABIL să faci un gest de absolută normalitate. Eşti la un nivel prea înalt ca să aprobi două comentarii atât de simple, postate de un blogger cu „o facultate raţională suspectă” !

      Diferenţa dintre mine şi tine este că eu ÎŢI APROB COMMENTUL TĂU PRIN CARE ÎŢI PERMIŢI SĂ MĂ JIGNEŞTI CHIAR PE BLOGUL MEU (culmea culmilor) în timp ce tu nu eşti în stare să-mi aprobi două simple comment-uri scrise de mine cu respect şi cu bun simţ…

      Asta ar fi diferenţa dintre noi doi, Alin Cristea !

      P.S.1 Încă mai sper să revii la sentimente mai bune faţă de mine mai ales că eu nu te-am jignit NICIODATĂ cu nimic şi am crezut că putem să avem o colaborare bazată pe respect reciproc.
      M-am înşelat cumva ?

      P.S.2 Nu călca niciodată un motan pe coadă !

      FIGHT ALWAYS AGAINST THE EVIL !

      • Tomis, eşti penibil, un motan fără coadă.

      • Remus, n-am ştiut că te cheamă Alin Cristea ! Aaaa… lasă-mă pe mine să fiu penibil şi fără coadă… important e să fac voia lui Dumnezeu şi să lupt împotriva transformării Bisericilor neoprotestante în săli de dans şi discoteci ! Lupta pentru moralitate şi sfinţenie cere un preţ ! Eşti gata să plăteşti acest preţ ?!? Sau ţi-e teamă că vei fi catalogat ca „penibil” ? Mai bine să fiu penibil decât să fiu PENIEBIL (vorba domnului pastor Cristian Ionescu) eşti de acord cu mine ???

    • Victor, îţi mulţumesc pentru acest Comunicat Peniel.
      Te rog să citeşti puţin mai jos ce i-am scris lui Mit despre acest Comunicat şi vei vedea care este punctul meu de vedere !
      Te mai aştept pe blogul meu ! Domnul să te binecuvânteze !

  2. Tomis,

    Doresc să spun în primul rând că nu-mi place atitudinea ta faţă de cei care ţi-au postat, indiferent dacă ţi-au făcut ceva sau nu (nu-i cunosc şi nu te cunosc nici pe tine).

    În ceea ce priveşte conferinţa Peniel, cred că ar trebui să vezi faptul că organizatorii s-au autosesizat faţă de greşeală imediat după scenetă, care a avut în jur de 20-25 minute. În afară de aceste 2 momente, ea a fost destul de ok.

    Înainte de a te scandaliza şi a posta, consider că ar trebui mai întâi, ca un blogger adevărat, să te informezi despre ce a fost cu adevărat la Peniel, dacă nu ai fost acolo sau nu ai văzut live conferinţa.

    Titlul este bun şi sunt în acord cu tine, dar a face comparaţii atât de acide, nu sunt de acord. Aş fi fost de acord dacă liderii Peniel ar fi dat un comunicat după o săptămână sau o lună şi nu imediat după conferinţă.

    • Mit, nu-ţi place atitudinea mea faţă de cei care au postat ?!?
      La cine te referi ? Cine sunt „cei care au postat” ? Alin Cristea şi Remus ? Care răspuns nu ţi-a plăcut ? Cel pe care i l-am dat lui Alin Cristea sau cel pe care i l-am dat lui Remus ?!? Să nu-mi spui că nu ţi-a plăcut niciunul dintre reply-urile mele că ar fi chiar culmea !

      Faptul că organizatorii s-au scuzat după „scenetă” atenuează gravitatea a ceea ce s-a întâmplat acolo la PENIEL 2011 ?!? Serios ? Nu cumva ar trebui să-şi dea demisia ÎN BLOC toţi cei care au fost implicaţi în organizarea unui asemenea „eveniment creştin” ?!? Think about it, man !

      Eu am preluat această informaţie de la domnul pastor Cristian Ionescu şi cred că dânsul este un slujitor al Domnului şi doreşte binele Bisericii ! Eu nu sunt penticostal dar asta nu înseamnă să nu reacţionez imediat atunci când un pastor al unei mari Biserici ia o atitudine clară şi fermă faţă de comportamentul uşuratic (ca să nu spun depravat) al unor tineri care chiuie, bat din palme şi urlă de bucurie când văd o femeie îmbrăcată provocator şi dansând lasciv pe lângă un bărbat (ca să nu zic că acolo erau mai mulţi bărbaţi). O atitudine de bar de noapte ! Mai lipsea o bară şi tacâmul era complet ! ÎL FELICIT DIN TOATĂ INIMA PE DOMNUL PASTOR CRISTIAN IONESCU indiferent că o să-mi atrag ura unor „credincioşi” certaţi cu Biblia (sau mai bine zis cu bunul simţ elementar). Bravo, Cristian Ionescu ! Slăvit să fie Dumnezeu că mai există în zilele noastre şi asemenea adevăraţi slujitori în Bisericile noastre ! Iar restul care comentează şi fac figuri, ciocu’ mic şi puneţi mâna pe Biblie ! Cuvântul Sfânt înseamnă practică nu teorie !

      CU CE MĂ ÎNCĂLZEŞTE PE MINE CĂ CEI DE LA PENIEBIL (pardon, trebuia să spun Peniel) AU DAT UN COMUNICAT ?!?
      Prin acest Comunicat cred ei că se pot repara lucrurile ???
      Era obligatoriu să propună O LISTĂ DE MĂSURI CONCRETE PENTRU CA ACESTE ASPECTE NEGATIVE SĂ NU SE MAI REPETE NICIODATĂ !!! De exemplu, puteau să enumere câteva măsuri pentru viitor de genul :

      1) Nu vom mai apela niciodată la trupe de profesionişti necreştini pentru că înainte de orice grad de profesionalism ne interesează să fie OAMENI CREDINCIOŞI, NĂSCUŢI DIN NOU, COPII AI LUI DUMNEZEU CONDUŞI DE DUHUL SFÂNT ŞI NU DE FIREA PĂMÂNTEASCĂ CARNALĂ PĂCĂTOASĂ !!!

      2) ADOPTAREA URGENTĂ a Principiilor si direcţiilor pentru întărirea disciplinei şi climatului duhovnicesc in biserici, prezentate pe larg de pastorul Cristian Ionescu, vezi linkul de mai jos :

      http://popaspentrusuflet.wordpress.com/2011/06/13/peniel-si-pastorii-liberali-un-avertisment-ignorat/

      3) RESPECTAREA CU SFINŢENIE A ACORDULUI DE COLABORARE ÎNCHEIAT ÎN 2007 ÎNTRE CONDUCEREA BISERICII ŞI FUNDAŢIA PENIEL (acord care a fost călcat în picioare fără nicio teamă de Dumnezeu la ultima conferinţă Peniel 2011 şi uite de ce s-a ajuns unde s-a ajuns… nu pastorul Cristian Ionescu este de vină pentru asta ci aceia care au încălcat ACORDUL DE COLABORARE DIN 2 FEBRUARIE 2007 !!!) vezi linkul de mai jos pe care poţi citi despre ce e vorba şi cu ce se mănâncă :

      http://popaspentrusuflet.wordpress.com/2011/06/11/peniel-un-acord-de-colaborare-desconsiderat-si-incalcat/

      Domnilor Oniga Lucian Ioan, Gavrus George şi Bujenita Daniel, NU ŞTIŢI SĂ VĂ RESPECTAŢI SEMNĂTURA ŞI CUVÂNTUL PE CARE VI L-AŢI DAT ÎN FAŢA LUI DUMNEZEU ??? Nu cumva trebuia să vă depuneţi demisiile TOŢI TREI ?

      Mit, dacă acel Comunicat ar fi menţionat propunerea celor 3 măsuri concrete de mai sus, ABIA ATUNCI AR FI AVUT O VALOARE ÎNAINTEA NOASTRĂ ŞI ÎNAINTEA DOMNULUI !
      Până atunci, însă, Comunicatul rămâne doar o simplă hârtie pe care poţi să o arunci la coşul de gunoi (sau ar mai putea fi găsite şi alte întrebuinţări dar nu intru în detalii din astea neplăcute)

      Îţi doresc o plăcută Sărbătoare a pogorârii Sfântului Duh !

  3. […] Biblică din România (vaisamar) 64. 4 postări în Top 10 WP (12.06.2011) (romaniaevanghelica) 89. Peniel 2011 – Un Exemplu Despre Ceea Ce Nu Trebuie SĂ Se ÎntÂmple În Bisericile Neoprotest… (tomisthecat) 98. Disconfortul de Rusalii […]

  4. Salutare, îmi permit să scriu şi eu pe acest blog deşi nu am mai scris niciodată pe un blog 🙂

    Am citit într-o carte următorul text şi mi-a sărit în ochi asta :

    „Odată ce înţelegem puterea pe care o posedă cuvintele, ar trebui să nu mai rostim vorbe necugetate. Trebuie să strunim această putere, conştienţi de faptul că vorbele pot dărâma şi pot zidi. Ele sunt ca un cuţit ascuţit care, mânuit de un chirurg, poate vindeca, dar, în mâinile unui copil neatent, poate curma o viaţă.”

    „Moartea şi viaţa sunt în puterea limbii”
    (Prov. 18:21)

    şi am înţeles că trebuie să fiu atent la ce vorbesc.

    „Trebuie să învăţăm să vorbim cu sinceritate, urmărind un impact pozitiv, folosind acele cuvinte care îi ajută pe alţi creştini să stăruie pe calea ascultării cu şi mai mult zel.”

    Cred că s-a greşit la Peniel cu această pantomimă… eu cred că este bine să-i mustrăm pe cei care greşesc şi să-i mustrăm în Numele Domnului Iisus… dar dacă această lucrare Peniel (peniebil) cum am mai citit, este o lucrare a Domnului, încredinţarea mea este că Dumnezeu Însuşi a mustrat în cugetul organizatorilor Peniel greşeala! Şi tot Dumnezeu este în măsură să judece şi să ia măsuri! Domnul este singurul Judecător. Dar mai mult ca sigur dacă este o lucrare după voia Lui şi dacă El Îşi găseşte plăcerea şi Îşi face lucrarea la inima oamenilor, în aceste conferinţe şi tabere Peniel, El o va apăra, mai repede sau mai târziu 🙂
    Toate îşi au vremea lor!

    Mult respect şi ţineţi steagul biruinţei sus! 😉
    Fiţi binecuvântaţi!

  5. […] cu credinţa şi practica bisericilor penticostale din România la Peniel 2011 (dyobodiu) 62. Peniel Oradea 2011 – Un Exemplu Despre Ceea Ce Nu Trebuie SĂ Se ÎntÂmple În Bisericile Neo… (tomisthecat) 75. Disconfortul de Rusalii (drezina) 78. 5 Moduri în care Păstoritul ajută un […]

  6. Vai cum au ajuns oamenii ăştia, că fraţi nu le putem spune !
    Ne întrebăm de ce Calea Domnului e vorbită de rău… uite din cauza unor oameni ca aceştia ! Domnul să le dea înţelepciune pentru că Domnul e Acelaşi, numai noi suntem tare întunecaţi… În loc să Îl laude pe Domnul pentru mântuirea care ne-a dat-o în dar, îi fac pe plac satanei ! Vai, vai !

    • Anca, sunt perfect de acord cu tine ! Atitudini şi comportamente de genul celor întâlnite la DISCOTECA PENIEL ORADEA sunt de natură să-i determine pe mulţi să-şi schimbe impresia (în rău, evident) despre creştinii neoprotestanţi care prin esenţa credinţei lor se străduiesc să meargă cu toată fiinţa pe Calea Domnului !

      E păcat ca Numele lui Dumnezeu şi mărturia creştină să fie în mod grav afectate din cauza lipsei de înţelepciune a unor lideri de tineret care îşi permit să-şi facă de cap… sau să-i facă pe plac, satanei, aşa cum bine spui tu…

      Domnul să ne dea înţelepciune, tuturor, pentru că TOŢI avem nevoie şi trebuie să cerem ajutor şi călăuzire de la Duhul Sfânt !

      Fii binecuvântată împreună cu cei dragi ai tăi !
      Te mai aştept aici pe blogul meu unde eşti binevenită !

  7. Mulţumesc tare mult… fie ca binecuvântarea Domnului să se reverse peste tine şi casa ta 🙂
    Cât despre ce ai scris mai sus, vreau să zic că dacă ne uităm bine în jur, Domnul e aproape şi „mulţi sunt chemaţi dar puţini sunt aleşi”… Dar vine ziua cea mare când Îl vom vedea pe Domnul faţă în faţă şi vom da socoteală pt fiecare vorbă, faptă… pentru toate 🙂

    Multă pace în inimă, dată de Domnul Iisus !

  8. Dacă dracii servesc lumea cu dansuri, sex, droguri, violenţă… ce mai, cu tot arsenalul, de ce să nu ne servim şi noi că doar e normal, nu ?

    VAI DE NOI ÎN ZIUA JUDECĂŢII !!!

    • Cipri, în timp ce dracii servesc lumea cu dansuri, sex, droguri, violenţă, etc, noi suntem chemaţi să servim lumea cu Evanghelia, cu mesajul Cuvântului lui Dumnezeu. Oare facem noi acest lucru ?!? Dacă nu facem acest lucru, atunci VAI DE NOI dar dacă-l facem, atunci VAI DE EI adică de cei ce nu ascultă glasul Domnului !

      Naşterea lui Hristos să ne fie de folos !

  9. Părerea mea umilă este că trebuie să eliminăm din viaţa Bisericii orice element care ar putea fi pricină de păcătuire pentru alţii.

    • Dorel, părerea ta umilă este şi a mea… Tocmai de aceea am scris acest articol pe blogul meu pentru că nu sunt de acord cu un asemenea comportament „peniebil” (vorba domnului pastor Cristian Ionescu) mai ales că ne batem cu pumnul în piept că suntem creştini evanghelici şi că-L urmăm pe Domnul Iisus Hristos. Să dea bunul Dumnezeu ca asemenea lucruri să fie nişte excepţii extrem de rare în viaţa Bisericii ! Domnul să ne dea putere să mergem pe Calea Sa şi să nu ne abatem nici la stânga, nici la dreapta.

      Te mai aştept pe blogul meu !
      Îţi doresc o Duminică binecuvântată ! 🙂


Trimite un comentariu dar pentru a fi aprobat, nu uita să respecţi Regulamentul acestui blog !

