TOMISTHECAT.WORDPRESS.COM S-A MUTAT PE TOMISTHECAT.RO
TOMISTHECAT.WORDPRESS.COM S-A MUTAT PE TOMISTHECAT.RO

TOMISTHECAT.RO A PRIMIT CALIFICATIVUL PAGE RANK 3 DE LA GOOGLE

VIZITEAZĂ BLOGUL LUI TOMISTHECAT - UN BLOG PENTRU SUFLETUL TĂUGOOGLE - CEL MAI BUN MOTOR DE CĂUTARE DIN TOATE TIMPURILE

Sunt convins că cititorii blogului meu au observat că în urmă cu câteva luni mi-am cumpărat domeniu web propriu aşa cum ar fi fost normal să fac de la bun început. Este foarte bine că nu trebuie să plătesc acea taxă anuală de mentenanţă, opţiunea mea fiind să am un domeniu web „pe viaţă” (am plătit o dată pentru totdeauna şi am scăpat).

N-am apucat să mă bucur prea mult că în sfârşit am şi eu un domeniu propriu pentru că motorul de căutare-indexare internaţional Google „a simţit” schimbarea din tomisthecat.wordpress.com în tomisthecat.ro şi mi-a coborât page rank-ul de la PR 3 la PR 0 !!! Sincer să fiu, mă aşteptam la aşa ceva dar parcă nu mi-a venit să cred când vedeam că toată munca mea de 3 ani s-a redus brusc la page rank zero… Vă asigur că nu e o senzaţie prea plăcută.

Aseară când m-am întors din concediu (pentru scurt timp, hi-hi, vacanţa mea încă nu s-a terminat, sîc 🙂 ) am avut plăcerea să constat că GOOGLE A ACORDAT DIN NOU PAGE RANK 3 PENTRU BLOGUL MEU TOMISTHECAT.RO !!! Nu cred că cineva de la Google stă şi verifică blogurile / site-urile, întregul proces fiind efectuat de nişte crawlere, un fel de „roboţi web”, care de fapt sunt tot nişte programe (scripturi) care scanează metodic şi automat World Wide Web-ul (www).

Vă prezint câteva statistici profesionale înregistrate astăzi 12 august 2012, orele 19, cu privire la blogul tomisthecat.ro

BLOGUL LUI TOMIS THE CAT

Google Page Rank : 3

Puteţi verifica PR-ul oricărui site, dând click pe linkul de mai jos :
http://www.prchecker.info/

Reputaţie web : 70 (numărul site-urilor care linkează spre blogul meu)

http://www.alexa.com/site/linksin/tomisthecat.wordpress.com

Alexa Traffic Rank : 19.624.242

Număr vizite : 279508 (accesări, vizualizări) – Statistică WordPress

Poziţia ZeList : 7078 în topul celor 64814 bloguri româneşti
(o poziţie care este acceptabilă, ţinând cont că scriu câte un articol sau două pe lună, rareori 4-5, din cauza timpului extrem de limitat)

http://www.zelist.ro/bloguri/tomisthecat.wordpress.com/evolutie.html

Numărul paginilor mele web indexate de Google : 1070

http://www.mypagerank.net/seomonitor-56458.html

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

ATENŢIE ! RECLAMA DE MAI JOS ESTE IMPUSĂ DE WORDPRESS.COM ŞI NU ARE ABSOLUT NICIO LEGĂTURĂ CU BLOGUL MEU !!!

CA SĂ SCAP DE ACESTE RECLAME NEDORITE, TREBUIE SĂ PLĂTESC DIN BUZUNARUL PROPRIU… VĂ MULŢUMESC PENTRU ÎNŢELEGERE !

FIŢI BINECUVÂNTAŢI !

Niciun răspuns to “TOMISTHECAT.RO A PRIMIT CALIFICATIVUL PAGE RANK 3 DE LA GOOGLE”

Trimite un comentariu dar pentru a fi aprobat, nu uita să respecţi Regulamentul acestui blog !

