TOMISTHECAT.WORDPRESS.COM S-A MUTAT PE TOMISTHECAT.RO
TOMISTHECAT.WORDPRESS.COM S-A MUTAT PE TOMISTHECAT.RO

M-AM ÎNTORS DIN VACANŢĂ CU ALTE FOTOGRAFII ŞI AMINTIRI PLĂCUTE

Click pe fotografii pentru a le vizualiza la o calitate (rezoluţie) maximă :

UN INGERAS SUPERB CARE POATE FI ADMIRAT IN RESTAURANTUL HOTELULUI CLERMONT DIN VOINESTI COVASNA

INGERASUL SUPERB DIN HOTELUL CLERMONT DE 4 STELE (VOINESTI COVASNA)

Mulţumesc bunului Dumnezeu că am ajuns cu bine acasă, mai ales că acum este răcoare, am scăpat de caniculele din Bucureşti şi putem să ne reluăm activităţile în bune condiţiuni ! 🙂 Nu mi-a venit să cred că am plecat cu patru bagaje şi m-am întors cu şase ! Acest lucru se explică prin faptul că de-a lungul vacanţei (destul de lungi şi binemeritate după atâţia ani de sacrificii şi renunţări la micile bucurii personale) am tot făcut cumpărături în diversele locuri pe unde am colindat. S-au adunat o grămadă de bunuri pe care în final a trebuit să le iau cu mine acasă în Bucureşti. Sunt tot felul de lucruri folositoare care nu se găsesc deloc în zona noastră şi pe care le vom întrebuinţa cu bucurie.

Am venit cu un tren Inter City care mi-a convenit foarte mult pentru că avea prize de 220 volţi şi am putut să-mi conectez laptopul (evident, prin intermediul unui alimentator). Aveam şi o măsuţă deosebit de utilă pe care ţineam laptopul, sticle de sucuri răcoritoare, pacheţele cu sticks-uri şi alte chestii de ronţăit. Aproape toţi călătorii din vagonul 1 aveau laptopuri şi se uitau la diverse filme pe care le aveau salvate pe hard-disk. Am putut să mă conectez la Internet (conexiune mobilă 7,2 Mbps prin modem tip stick USB) dar am avut probleme datorită inevitabilei limitări de viteză pe care mi-au aplicat-o cei de la compania de telefonie mobilă pentru depăşirea traficului web maxim admis. Aşa că am fost nevoit să mă mulţumesc cu „imensa” viteză de 128 Kbps care totuşi mi-a permis să-mi verific din oră în oră adresele e-mail, să citesc presa online şi să ascult (în cască pentru a nu-i deranja pe ceilalţi călători) câteva posturi de radio online. Mă refer la stream-uri cu un bit rate de maximum 64 Kbps pentru că la 128 Kbps deja recepţia semnalului era intermitentă şi îmi apăreau tot timpul mesaje de genul „memorie tampon”, „buffering”, „connecting”, etc.

Trebuie să vă mai spun că n-am remarcat nicio diferenţă între viteza unui tren Inter City în comparaţie cu unul de tip Inter Regio ! Singura diferenţă s-a regăsit în preţul mai mare al biletelor… Este adevărat că trenurile Inter City sunt oarecum mai confortabile, o idee mai curate, dar să nu vă faceţi iluzii deşarte că sunt mult mai grozave decât trenurile IR. Nu mai discutăm de faptul că am stat o grămadă în gara Braşov şi ne-am uitat la cai verzi pe pereţi din cauza întârzierii de aproape o oră a trenului Inter City atât de mult lăudat.
N-am înţeles deloc care a fost cauza acestei întârzieri, nu era caniculă sau ger, nu erau inundaţii sau zăpezi mari… Dar suntem în România şi probabil că aceasta este singura explicaţie !

Vă invit să vedeţi cele mai frumoase fotografii pe care le-am făcut cu aparatul meu în cea de-a doua parte a vacanţei pe care am petrecut-o în Ardeal !
Aştept impresiile voastre exprimate prin comment-uri. Vizionare plăcută ! 🙂

Click pe fotografii pentru a le vizualiza la o calitate (rezoluţie) maximă :

AŞA SE VEDEA RĂSĂRITUL SOARELUI PE CARE ÎL PUTEAM ADMIRA DIMINEAŢA DIN APARTAMENTUL ÎN CARE AM FOST CAZAŢI :

ASA SE VEDEA RASARITUL SOARELUI LA NOI IN DORMITOR

ASA SE VEDEA RASARITUL SOARELUI DIN DORMITORUL NOSTRU

SOARELE RASARE PESTE CERUL ORASULUI COVASNA

INCA PUTIN SI VOM VEDEA CUM SOARELE VA RASARI PESTE ORASUL COVASNA

RASARITUL SOARELUI PE CARE L-AM ADMIRAT DIN APARTAMENTUL IN CARE AM LOCUIT IN ACEASTA VACANTA SUPERBA

ACESTA ERA PEISAJUL PE CARE ÎL PUTEAM ADMIRA ÎN TIMPUL ZILEI DIN APARTAMENTUL ÎN CARE AM FOST CAZAŢI :

PEISAJUL DEOSEBIT PE CARE IL ADMIRAM DIN DORMITORUL NOSTRU IN FIECARE ZI

ASA SE VEDEA DIN APARTAMENTUL IN CARE AM LOCUIT IN ACEASTA VACANTA DE NEUITAT

AM FOST FOARTE PLĂCUT IMPRESIONAT DE ACEST PEISAJ DEOSEBIT PE CARE N-AI CUM SĂ-L VEZI LA NOI ÎN BUCUREŞTI :

COCOSUL SUPRAVEGHEAZA CU ATENTIE GAINILE CA SA NU CADA IN APA RAULUI COVASNA

CATEVA ORATANII ISI FAC DE CAP PE MALUL RAULUI COVASNA

RAUL COVASNA A SECAT FOARTE TARE DIN CAUZA SECETEI CUMPLITE

PĂDUREA MĂREAŢĂ ŞI RÂUL RECE DE MUNTE AU FOST ELEMENTELE ESENŢIALE ALE VACANŢEI MELE INCREDIBILE :

DRUM FORESTIER DIN PADUREA VOINESTI COVASNA

M-AM BALACIT IN APA RECE A RAULUI SI M-AM BUCURAT DE SOARE SI AER CURAT

M-AM SIMTIT EXCELENT CAND AM INTRAT IN ACESTE APE RECI ALE RAULUI COVASNA

AM STAT CU PICIOARELE GOALE IN APELE RECI ALE ACESTUI IZVOR SI M-AM SIMTIT MINUNAT

APA RECE A RAULUI COVASNA A FOST FANTASTICA PENTRU MINE

IMI VOI ADUCE AMINTE MULT TIMP DE APA CRISTALINA A RAULUI DE MUNTE DIN VOINESTI COVASNA

AM AVUT O VACANTA DE NEUITAT CU O VREME SUPERBA IN AUGUST SI SEPTEMBRIE

CEL MAI RELAXANT LUCRU POSIBIL ESTE SĂ STAI ÎNTINS ÎN IARBĂ ŞI SĂ TE UIŢI ÎN SUS, SĂ ADMIRI CERUL SUPERB ŞI BRAZII MĂREŢI

CAND STAI INTINS IN IARBA SI PRIVESTI ACESTI BRAZI, NU-TI MAI VINE SA PLECI DE-ACOLO

AM STAT TOLANIT IN IARBA SI AM ADMIRAT ACEST CER INCREDIBIL AL COVASNEI

STATEAM INTINS IN IARBA SI MULTUMEAM LUI DUMNEZEU PENTRU ACEASTA VACANTA MINUNATA

SOARELE S-A URCAT IN VARFUL UNUI BRAD DIN PADUREA VOINESTI COVASNA

HOTELUL CLERMONT (4 STELE) DIN VOINEŞTI COVASNA MI-A FĂCUT O IMPRESIE DEOSEBITĂ ŞI ÎL RECOMAND CU CĂLDURĂ :

HOTELUL CLERMONT (4 STELE) DIN VOINESTI COVASNA MI-A FACUT O IMPRESIE CU TOTUL DEOSEBITA

Miau, vreau si eu o friptura buna de la restaurantul hotelului Clermont de 4 stele din Voinesti Covasna

UN PONEI SI UN POM FRUCTIFER IN VOINESTI COVASNA

POATE MĂ SUPĂR ŞI ZILELE ASTEA ÎMI CUMPĂR O CASĂ AŞA FRUMOASĂ ÎN COVASNA (EVIDENT, LA NOAPTE, ÎN VIS) 🙂

ZILELE ASTEA S-AR PUTEA SA-MI CUMPAR SI EU O CASA ASA FRUMOASA IN COVASNA

AM FOST BINECUVANTAT DE DUMNEZEU CU O VREME MINUNATA IN COVASNA

DIN APROPIEREA HOTELULUI MONTANA, AM ADMIRAT CUM SOARELE OBOSIT SE STINGEA ÎNCETIŞOR PESTE ORAŞUL COVASNA

SOARELE SE STINGE INCETISOR PESTE ORASUL COVASNA

SOARELE A OBOSIT SI APUNE PESTE ORASUL COVASNA

SOARELE LE UREAZA NOAPTE BUNA LOCUITORILOR ORASULUI COVASNA

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

ATENŢIE ! RECLAMA DE MAI JOS ESTE IMPUSĂ DE WORDPRESS.COM ŞI NU ARE ABSOLUT NICIO LEGĂTURĂ CU BLOGUL MEU !!!

CA SĂ SCAP DE ACESTE RECLAME NEDORITE, TREBUIE SĂ PLĂTESC DIN BUZUNARUL PROPRIU… VĂ MULŢUMESC PENTRU ÎNŢELEGERE !

FIŢI BINECUVÂNTAŢI !

10 răspunsuri to “M-AM ÎNTORS DIN VACANŢĂ CU ALTE FOTOGRAFII ŞI AMINTIRI PLĂCUTE”

  1. Dragul meu,

    Conştient fiind de faptul că ce-ţi voi spune e o sabie cu două tăişuri, şi că şi eu am nevoie să-nvăţ mai mult acest adevăr, vreau să-ţi spun că alegerea dintre ‘Biserică’ şi ‘familie’ este una falsă. Biserica este formată din familii, şi dacă nu vom avea grijă de familiile noastre, cum vom putea avea grijă de alte familii (din Biserică)?

    Domnul să ne-nţelepţească!

    • Daniel, bunul Dumnezeu a îngăduit ca în bunătatea Sa, să-mi faci o vizită pe blogul personal şi să mă încurajezi, să mă povăţuieşti cu dragoste şi să mă cercetezi prin Duhul Sfânt !
      Îţi mulţumesc mult că te gândeşti la mine şi Îl rog din toată inima pe Domnul să-mi dea cel mai de preţ lucru de care am nevoie şi care se numeşte ÎNŢELEPCIUNEA VENITĂ DE SUS ! Amin !

      Fii binecuvântat împreună cu toţi cei dragi ! 🙂

  2. Foarte frumos în Covasna ! Natura creată de Dumnezeu este superbă !
    Sper că v-aţi odihnit şi relaxat 🙂

    Salutări !

    • Dan, te salut şi mă bucur că ai poposit câteva clipe pe blogul meu ! Într-adevăr, mulţumim din toată inima bunului Dumnezeu pentru toate frumuseţile şi minunăţiile pe care ni le-a dăruit ! Am fost cu adevărat binecuvântaţi în această vară, mai ales că este pentru prima dată după 17 ani de zile, când am fost toţi patru împreună în vacanţă ! Chiar m-am odihnit şi relaxat ca niciodată, nu-mi venea să cred că mă aflam în acele locuri minunate, că respiram un aer atât de curat în timp ce în Bucureşti erau canicule insuportabile, cu 42 grade Celsius la umbră.

      Multă sănătate şi Domnul să te binecuvânteze !
      Nu uita că te mai aştept pe blogul meu oricând doreşti ! 🙂

  3. Bravo ! Foarte frumos ! Mă bucur pentru voi !
    Să mai plecaţi şi altădată !

    • Elena, îţi mulţumesc că te bucuri pentru noi şi că te gândeşti la noi ! Să dea Dumnezeu să mai mergem şi altădată împreună pentru că au trecut prea mulţi ani în care nu ne-am gândit deloc la noi şi ne-am sacrificat… Domnul S-a îndurat de noi în această vară şi cred din toată inima că Se va îndura de noi şi în viitor în dragostea Sa cea mare !

      Fii binecuvântată împreună cu cei dragi ai tăi ! 🙂

  4. Frumoase amintiri… Merită din când în când asemenea ieşiri cu familia. Asta îmi aminteşte de vremea când eram copii şi mergeam cu părinţii în ţară, la diverse Biserici. Noi ne bucuram mai ales că ieşeam din casă undeva… (întrebarea noastră era: „tata, nu mergem undeva?” 🙂 )

    Domnul să vă binecuvânteze !

    • Magda, îţi mulţumesc mult pentru comentariu şi doresc ca Domnul să te binecuvânteze şi pe tine şi scumpii tăi !

      Ce mult mi-aş dori să mai avem şi în viitor asemenea vacanţe şi Îl rugăm pe bunul Dumnezeu să ne îngăduie şi altădată asemenea clipe unice de bucurie petrecute în diverse locuri minunate ! Mulţi compatrioţi se omoară să se plimbe şi să străbată lumea în lung şi-n lat dar uită că România este o ţară atât de frumoasă, aş putea spune, de neînlocuit ! Frumuseţile pe care le avem aici pe aceaste meleaguri nu pot fi confundate cu nimic altceva de pe faţa pământului ! De ce să umblu prin toate locurile din moment ce aici găsim lucruri atât de deosebite ?!?

      Fie ca îngerii Domnului să vegheze peste casa ta şi să-ţi dea un somn uşor şi o noapte bună ! Te mai aştept cu drag pe blogul meu unde eşti întotdeauna binevenită !

  5. Mă bucur că aţi reuşit să plecaţi în vacanţă ! Te înţeleg 🙂 În ziua de azi când toţi suntem aşa de ocupaţi, este foarte important să ne facem timp să petrecem cu familiile noastre, dar o vacanţă cu întreaga familie, cred că este un moment nemaipomenit 🙂

    A te retrage din tumultul vieţii cotidiene şi a medita la frumuseţea naturii create de Domnul într-o vacanţă cum ar fi la munte, este o idee genială !

    Fiţi binecuvântaţi !

    • Da, Johnny, bunul Dumnezeu ne-a binecuvântat mult de tot în această vacanţă, n-am cuvinte suficiente de mulţumire şi recunoştinţă ! Am avut o vreme incredibil de frumoasă, a fost foarte rău că a fost secetă (mă refer la distrugerea culturilor de pe câmp) dar pentru cei plecaţi în vacanţă la munte sau la mare, a fost absolut superb, am avut un cer albastru fără de nor !

      Pentru mine, a contat enorm faptul că am fost împreună toţi patru într-o vacanţă, pentru prima oară după 17 ani de zile… Mă uitam la soţie şi la copii, mă uitam în jurul meu la acele frumuseţi pe care ni le-a dăruit Domnul şi nu-mi venea să cred că ne putem bucura atât de mult timp de ele. Ai mei au stat cu mine timp de 10 zile după care eu am mai rămas cu prichindelul meu încă foarte mult timp… Ne-am simţit excelent şi nu voi uita uşor acele clipe deosebite !

      Nu mai spun că ai foarte mare dreptate, m-am deconectat COMPLET de orice lucru din jurul meu, de tumultul vieţii din Bucureşti, de gălăgie, praf, aer poluat, stress, etc.

      Domnul să te binecuvânteze şi pe tine, pe soţia şi copilaşul tău ! 🙂


Trimite un comentariu dar pentru a fi aprobat, nu uita să respecţi Regulamentul acestui blog !

