TOMISTHECAT.WORDPRESS.COM S-A MUTAT PE TOMISTHECAT.RO
TOMISTHECAT.WORDPRESS.COM S-A MUTAT PE TOMISTHECAT.RO

TOMIS THE CAT A PRIMIT PESTE 300 DE MII VIZITE, ACCESĂRI, VIZUALIZĂRI

BLOGUL LUI TOMIS THE CAT - UN SITE PENTRU SUFLETUL TĂU

Cu ajutorul lui Dumnezeu, BLOGUL LUI TOMIS THE CAT a reuşit să depăşească limita de 300 MII VIZITE (accesări, vizualizări). Eu zic că nu-i rău deloc, ţinând cont că scriu destul de rar. Dacă veţi arunca o privire în arhiva mea (situată sus, în partea dreaptă a coloanei laterale a blogului) veţi observa că public aproximativ 4-5 articole pe lună, maximum 7-8, dar au existat şi perioade în care am postat doar un articol sau două într-o lună de zile.
Din nefericire, nu am timp să mă ocup mai mult de acest blog şi nu intenţionez să scriu ce-o fi şi cum o fi doar ca să urc în clasamentele web. Când am ceva de spus sau când găsesc un material deosebit care merită să fie preluat (evident, precizând sursa şi autorul), atunci mă apuc de treabă pe acest blog. În caz contrar… prefer să fac o pauză care este mult mai indicată.

Uitându-mă astăzi prin statisticile mele profesionale online, am avut bucuria să observ că deşi nu am un trafic web foarte mare, totuşi blogul meu are două caracteristici interesante în sensul că atrage zilnic vizitatori unici (UNIQUE VISITORS) şi reuşeşte să-i convingă pe unii vizitatori să se întoarcă pe blog (RETURNING VISITORS). De exemplu, în perioada 8 octombrie 2012 – 8 noiembrie 2012, s-au întors pe blogul meu circa 604 VIZITATORI (returning visitors) ceea ce nu poate decât să fie de bun augur. Aceste aspecte pot fi vizualizate mai jos de cei care sunt pasionaţi sau interesaţi de acest domeniu supranumit SEO (Search Engine Optimization).

Cu această ocazie, aş dori să vă mulţumesc din nou, tuturor vizitatorilor blogului meu, pentru că aţi avut bunătatea să poposiţi pe aceste pagini web şi sper că nu aţi regretat.

Fiţi binecuvântaţi ! Vă mai aştept cu drag ! 🙂

Statistica profesionala blogul lui Tomis the Cat interval 8 oct.2012 pana la 8 nov.2012

Statistica blogului lui Tomis the Cat evidentiaza 604 returning visitors in perioada 8 oct.2012-8 nov.2012

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

ATENŢIE ! RECLAMA DE MAI JOS ESTE IMPUSĂ DE WORDPRESS.COM ŞI NU ARE ABSOLUT NICIO LEGĂTURĂ CU BLOGUL MEU !!!

CA SĂ SCAP DE ACESTE RECLAME NEDORITE, TREBUIE SĂ PLĂTESC DIN BUZUNARUL PROPRIU… VĂ MULŢUMESC PENTRU ÎNŢELEGERE !

FIŢI BINECUVÂNTAŢI !

Niciun răspuns to “TOMIS THE CAT A PRIMIT PESTE 300 DE MII VIZITE, ACCESĂRI, VIZUALIZĂRI”

Trimite un comentariu dar pentru a fi aprobat, nu uita să respecţi Regulamentul acestui blog !

